Mimmi-animelover♥

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Mami - 19 juni 2011 14:26

Hello^^!!

Idag har också varit toppen! :3

Vi var runt ôch såg på tempel idag igen men det här var det finaste hittils tycker jag ^^

Det hette Tenryū-ji och betyder "Tempel av den Himmelska Draken"

Sedan åt vi på en Udon restaurang och där hade de också väldigt god mat ;D

Vi tog sedan en mjukglass med smak av grönt te utanför restaurangen ;D

Vi besökte sedan Manga museet också, det var mest som ett stort bibliotek. Men sedan kom vi till en våning där de visade mycket om vad manga handlar om och hur man ritar en sida i en manga. Museet hade tidigare varit en skola också, så vi såg några lärarrum och ett rektorskontor. Det fanns också en stor utegård så det var massor med cosplayare där :D

Vi frågade om vi fick ta kort på dem och alla sa ju såklart ja, men vi tog bara kort på de som hade riktigt bra cosplays :)

Det fanns en kille också som var jättetrevlig och han såg så himla bra ut i sin cosplay!

Jag lägger upp bilder senare från hela resan så hål ut ett tag till ;D

Efter det så köpte Diana ett nytt batteri till sin kamera och sedan så åt vi på en liten mysig restaurang. Men det var några som satt där rökte, så jag fick lukta på en våtservett så att jag inte skulle svimma innan jag fick maten.

Jag är lite konstig men jag är bara sån ;3

Sedan köpte vi lite frukost och gick sen till hotellet.

Jag måste nog sova nu för tåget går tidigt imorgon till Hiroshima ;D


Skriv gärna kommentarer så att jag vet vad ni tycker O-O

Känns nästan som om det jag skriver är ointressant O.o

Men jag hoppas ni inte tycker det X3 

 

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards