Mimmi-animelover♥

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Mami - 18 juni 2011 16:35

Tjohej ^^

Vi har varit och utforskat Kyoto idag ;D

Vi var och såg på det stora kända templet Kinkakuji och sedan ett som hette Ryoanji ;D

Innan vi kom in till Kinkakuji så var det ännu ett par skolelever som ställde Diana några frågor^^

Sedan när de skulle ta en bild av henne och de tillsammans så fick vi andra också vara med ;D

Det tog väldigt mycket tid att se på templen så det är väl de två mest speciella sakerna vi gjort idag.

Vi har varit på en Ramen restaurang och ännu en Kaitensushi. Det var supergod mat på båda ställena. Kaitensushin var extra bra för då hade man en skärm vid sitt bord som man beställde på och då gick allt mycket lättare ^^

Det var roligt också för om man la ner 5 stycken små tallrikar i ett tallriksnedsläpp (vet inte vad det heter) så startade ett minispel och om man hade tur så vann man ett One Piece (anime) mobilsmycke ;D 

Det var nog allt för idag och så har vi skrattat och haft roligt tillsammans också :D

Här får ni en jättevacker bild jag hittade nu ;D

  

Väldigt mystisk...


Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards