Mimmi-animelover♥

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Mami - 7 juni 2011 19:48

Japp då ska man väl skriva om vad man gjorde de andra dagarna ;D


Andra dagen gick de första timmarna åt att leta efter lite saker till Valera som ville att jag skulle köpa för hon blev matförgiftad första dagen på Uppcon så hon kunde inte vara med mer :(

Det var så sjukt varmt så det blev bara jobbigare att leta -.-

Sen åt Sanna, Diana och jag lite innan vi mötte några andra vänner. Det gick någon timme och sedan var det dags för cosplay tävlingen. Vi stod och köade ett tag men vi behövde inte vänta så länge.

Det var jättefina cosplays och sketcherna som var efter var helt otroligt bra!!

Ibland tappade man hakan för att de dansade så himla bra eller så skrattade man så att man fick svårt att andas ;D

Efter det så hände det inte så speciellt mycket.


Den sista dagen fick vi inte stanna så länge för vi var tvugna att åka kl 12 :(

Så vi missade det mesta av cosplay SM & avslutningen. Vi fick i alla fall se några deltagare i cosplay SM innan vi åkte och de dräkterna var verkligen bra gjorda!!

Så vi bestämde att göra några cosplays till nästa år ;)

Så då kommer jag synas väldigt tydligt ^^

Det var väl allt från mig och några bilder lägger jag upp imorgon. Inte för att jag tog så många men...


Av Mami - 7 juni 2011 19:09

Äntligen har jag tid att skriva om vad som hänt när jag var på Uppcon!

Har nyss skaffat Facebook så jag har suttit och grejat med det hela tiden -.-

Fattar inte riktigt allt än så det är väldigt förvirrande @-@


Men nu så ska jag skriva om den första dagen och även den bästa på Uppcon♥

Vi fick åka tidigt hemifrån och åka bil i 4 timmar (skulle tagit längre tid men pappa älskar ju att köra fort x).

Sen så när vi kommit in på toget där Uppcon var så gick vi runt och kollade på allt de hade ställt ut. Vi gick runt i några timmar och jag hittade några saker som jag ville köpa men jag hade glömt pengarna -.-

Jag fick låna lite pangar när vi skulle äta mat som tur var.

Efter några timmar med lite tidsfördriv så var det dags för Versailles konserten♥

Jag ångrar mig så himla mycket att jag inte stod och köade för då hade man kunnat vara framme vid scenen :(

Så är det, men de spelade i alla fall sjukt bra ;D (lite dåligt ljud bara)

När konserten var färdig så rusade vi mot utgången för att få en bra plats till skivsigneringen ;) 

Pappa kom med mina pengar så jag köpte en poster, t-shirt och ett armband.

Jag fick sedan postern signerad och så fick jag skaka hand med alla i bandet och gissa om jag var glad den kvällen!

Kunde knappt sova C:


Det var allt från första dagen^^ Det blev väldigt långt märkte jag så jag skriver resten i ett annat inlägg.

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards