Mimmi-animelover♥

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

HITT imorgon då ;)

Av Mami - 6 april 2012 22:06

Jag är taggad!! ^^

Jag har haft lite strul med tågbiljettter men jag tror det fixar sig nu (:

För er som inte vet vem HITT är så kan ni få en video på en av hans låtar ^^

Låten heter Sakura Romance :D

Ska bli så kul imorrn ^^

Snälla kom med förslag på min fråga som jag ställde förut <33333

 
 
Emma

Emma

11 april 2012 20:05

Sv: Det gör inget :3 Inte jag heller :) Förstår det ;___; Tack så mycket :D Haha, okej ^O^

http://www://animeprincess.blogg.se

 
Emma

Emma

14 april 2012 15:23

Det finns ju jättemånga :O Hmm.. :/ ett förslag är att kolla på några AMVs och hitta några serier där med såna scener! :D <3 Så brukar jag göra! ^^

http://www://animeprincess.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mami - 22 maj 2012 17:45

Jag har inte varit aktiv alls känner jag med bloggandet och tja jag tror det beror på just att jag har två bloggar med olika intressen på och det känns liksom inte så personligt :/ Så nu vill jag bara meddela att jag har gjort en ny blogg på blogge...

Av Mami - 5 maj 2012 10:19

Hejsan, jag har haft det jättetufft att komma på vad jag ska göra för en amv, MEN NU HAR JAG KOMMIT PÅ DET! Jag har bestämt mig för att använda filmen Children Who Chase Lost Voices from Below (Hoshi o Ou Kodomo) Här har ni en trailer på den: ...

Av Mami - 30 april 2012 15:53


Läste alla underbara kommentarer nyss och tack så jättemycket för att ni gillade det ;)  Tack alla läsare <33333 :3   Nu till det jag ska göra idag då ;) Jag ska åka om en timme och flyga varmluftsballong ^w^ Jag har varit borta hela för...

Av Mami - 25 april 2012 19:06


Hej igen ^-^ Jag tänkte att jag kunde lägga upp det som jag spelade igår =) Jag spelar inte riktigt hela låten för jag hoppade över de svåraste delarna så att jag inte skulle stanna upp hela tiden xD Dessutom så spelar jag lite långsammare :3 (...

Av Mami - 24 april 2012 22:39

Okej nu har det varit konsert med elever på musikskolan igen ^^ Och den här gången gick det jättebra ^^ Jag spelade låten Luv Letter (fast det var vissa partier som jag fortfarande hade problem med så jag fick ta bort lite saker i låten, hehe) De...

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards