Mimmi-animelover♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Mami - 31 oktober 2011 18:20

Jag har inte sett på anime på flera veckor!!!

Jag har inte haft tid men nu när det är lov så har man ju all tid i världen!!

Så det är dags för mig att ta tag i det igen :D

Så nu ska jag sitta och titta på anime *Wheee!*

Idag är det Halloween också om jag inte har fel. Vi firar inget här hemma men jag kan ta och lägga ut bilder här istället ;)

 

 

Yay en bild på karaktärerna från animen som jag ska se nu ^-^ Animen heter Katekyo Hitman Reborn om ni undrar ;)

Jag hade börjat att kolla på den för väldigt länge sen, men jag typ droppade nånstan i mitten :S

Men det är inte så konstigt för det är totalt 204 ep. tror jag :D Men i alla fall så:

♥♥♥♥♥♥♥GLAD HALLOWEEN PÅ ER!!!!♥♥♥♥♥♥♥

Av Mami - 31 oktober 2011 18:12

   

 *Disco Lady* XD 

AMV
Av Mami - 31 oktober 2011 12:59

Hejsan, jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat

Hela dagen igår satt jag med mitt skolarbete      Sista inlämningdagen var igår också så jag var stressad   Men det värsta var när jag såg att jag skrivit med fel teckensnitt och när jag ändrade till den rätta så krympte texten med en hel sida      Jag fick det inlämnat igår men nu vill jag inte visa mig för jag blev inte alls nöjd med vad jag gjort  

Tja jag har ju verkligen haft det toppen eller hur?

Jaja men nu ska jag försöka att inte tänka på det så mycket så vad sägs om några fler inlägg för er att kika på  ;)

Av Mami - 26 oktober 2011 21:19

毎日一つ まめちしき(ララララ)

mainichi hitotsu mamechishiki (la la la la)

Av Mami - 26 oktober 2011 21:10

Tyckte att jag skulle lägga upp en AMV igen ;)

Vacker <3333333

AMV
Av Mami - 24 oktober 2011 22:36

Det var Världens barn konsert i lilla Mellerud idag och då var det ju musikskolan som skulle ha det ^-^

Så jag var med och spelade låten People Error på piano X)

Jag är så himla glad för att jag tyckte att jag var så duktig och spelade rätt. (okej det var ett litet fel men det märktes knappt X) )

Så när jag hade spelat kände jag mig verkligen så här : Superglad  ^-^

Men tja det varade inte länge för sen fick jag reda på vad min mamma tyckte -.-''

Hon började med att det var jättebra och sen betonade hon verkligen "men du spelade FEL"

Jag trodde ärligt talat att hon inte skulle märka det så jag bara O.O

Tja jag kände mig då typ såhär: 

Så det var min dag det, inte så speciell men i alla fall något att skriva om ^-^

Så nu ska jag plugga lite för det är engelska prov imorrn, BYE <3333333

Jag lägger upp låten jag spelade i alla fall för jag tycker den är så underbar ;D

Av Mami - 23 oktober 2011 20:07

毎日一つ まめちしき(ララララ)

mainichi hitotsu mamechishiki (la la la la)

Av Mami - 23 oktober 2011 20:00

Kollade runt lite på en blogg och när jag fick se det här så trodde jag inte mina ögon O.O

Det var en kinesisk kille som slog rekordet i att ha tagit sig upp flest trappor ståendes på huvudet.

Ajajaj :S

Det här är faktiskt ett riktigt rekord även fast man har svårt att tro det :/


Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards