Mimmi-animelover♥

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Mami - 2 juni 2011 20:43

Japp nu kan jag inte sitta här mer jag ska upp tidigt imorgon. Pappa och jag ska hämta de andra tjejerna imorgon och då kör vi bil till Uppsala ;D

Kommer bli lite jobbigt med en 5 timmars bilresa men jag får helt enkelt stå ut x)

Ska bli så kul med Uppcon så det är inte klokt!

  Vi ses!♥♥

Av Mami - 2 juni 2011 20:08

Hej igen ^^

Här kommer en bild som jag ritat ;D

  

Det ska föreställa Amaterasu solgudinnan som kommit ner på jorden som en vit varg i spelet Okami.

Av Mami - 2 juni 2011 20:00

Hejsan ;D

Jepp nu har jag packat färdigt och jag tog kort på kläderna som jag ska ha ^^

Jag ser aldrig bra ut på bild och det här är inget undantag så det fick bli som det blev-.-

    Ska ha ett par tights under den :3

Okej det var det, jag hoppas att ni ser mig ^^ Fast imorgon tänker jag använda en yamato t-shirt (kunde inte ta kort på den för den låg i tvätten)

Hoppas vi ses^^

Av Mami - 2 juni 2011 14:09

Tjoo!

Nu ska jag packa inför imorgon för då åker jag och tre andra tjejer till Uppcon!!

Ska bli jättekul och så har vi platsbiljetter till Versailles♥ Jag tror jag DÖÖÖR!! Ska bli helt underbart att se dem live X)

Så fort jag fixat väskan så ska jag lägga upp bilder på vad jag ska ha på mig så att ni känner igen mig ;D

Hoppas att jag kommer att träffa er^^

Skriver om en stund igen  

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards