Mimmi-animelover♥

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Mami - 15 juni 2011 17:01

Tjoo!!

Idag har varit en riktigt skön dag ;D

Vi har varit på en ö som heter Hakone och där har vi spenderat nästan hela dagen. Den ligger utanför Tokyo så det tog en tågresa på en timma innan vi kom fram :P

Vi åkte tåg runt på ön också och kollade lite på olika museum. Sedan åt vi linbana, åt på restaurang och åkte på en väldigt utsmyckad färja ;D

Allt var jättevackert och jag tycker att den ön är ett bra ställe att besöka^^

Sedan åkte vi tillbaka in till Tokyo. Vi tog ett tåg in till Okachimachi och där fick vi äta på kaitensushi. Då åker sushin på små tallrikar på ett rullband ;D

Sen köpte vi frukost till imorgon och sen åkte vi till hotellet.
Nu är jag så himla trött så jag ska lägga mig nu ;D

Ha det så bra allihopa<333

  Jag skriver imorgon igen ;D <3

Av Mami - 15 juni 2011 15:58

Hellow :3

Ska skriva om dagens runda i Tokyo i nästa inlägg men nu tänkte jag lägga upp lite episoder :D

Jag hittade inga fler på youtube så ni får tyvärr nöja er med länkar :(

 

H2O Footprints in the Sand episode 5

 

H2O Footprints in the Sand episode 6

 

Hoppas det går bra ;D

 

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards