Mimmi-animelover♥

Alla inlägg under november 2011

Av Mami - 30 november 2011 17:14

Jag har just nu packat mina grejer (inte helt färdig så jag fortsätter efter att jag skrivit detta)

Sen ska jag bara ta itu med matsäcken jag ska ha imorrn :/

Åhhh Jag kan bara inte vänta!!!!! ^-^

Goda nyheter om om våran shopping tid fick vi idag också :D Vi kommer få shoppa 3 timmar (troligtvis mer) men det är mycket bättre än 1 och en halv timmes tiden vi fick förut ;)

Så jag kommer inte att blogga imorrn eller på fredag för vi kommer hem typ 23:00 XD

Men då skriver jag på lördag då ;)

Så bjuder jag på en AMV innan jag åker ^-^

Jag diggar låten sjukt mycket XD

Av Mami - 29 november 2011 17:53

Hejsan :)

Ledsen för att jag inte blogga igår men min dator slutade helt att funka så nu sitter jag på pappas dator och skriver :)

Jag hatar verkligen hans tangentbord -.-''  (sjukt tröga tangenter)

Men jag överlever i alla fall XD

Min dator lämnade pappa in idag så vi får se när jag får tillbaks den (hoppas det blir snart för jag har en AMV att göra klart XD )

 

Haha, så såg jag nog ut igår innan jag fick panik för att inte datorn ville fungera XD

Av Mami - 27 november 2011 18:03

Jag har letat efter den på youtube ett rätt bra tag nu men äntligen så hittade jag låten ^-^

Enjoy :D

Av Mami - 27 november 2011 18:00

毎日一つ まめちしき(ララララ)

mainichi hitotsu mamechishiki (la la la la)

Av Mami - 26 november 2011 20:30

Hejsan allihopa ^-^

Sitter just nu och funderar på vad för "matsäck" jag ska göra inför Stockholmresan som alla 8:or ska göra :)

Så jag har kollat runt lite på olika bentos som jag skulle kunna tänka mig att göra ^-^

Vi har ju alla saker som behövs här hemma så varför inte? ;)


Här är lite bilder som jag hittat på google ;)

 

Så vi får se hur min bento blir ^-^ (inte några av dem bilderna dock för jag tror inte jag orkar göra dem XD)

Av Mami - 25 november 2011 20:49

Suzaku Kururugi & Euphemia från Code Geass

Så fina ♥.♥

 

Av Mami - 25 november 2011 20:30

Jag har varit så upptagen med att göra min AMV så jag har inte haft så mycket tid till att blogga :(

Förlåt mig :(

Men nu är jag tillbaka så jag ska se till att blogga ofta ^-^

Det var någon som undrade om jag inte kunda sprida hennes anime blogg lite så varför inte ^-^  http://kawaiiyui.bloggplatsen.se 


 

 

Det var allt för mig :)

Av Mami - 21 november 2011 17:58

Det kommer ta evigheter innan jag gör något sånthär :'(

Men men jag ska kämpa på och se om jag lär mig något så att jag kan börja med min amv någon gång ;D

AMV

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards