Mimmi-animelover♥

Alla inlägg under februari 2012

Av Mami - 29 februari 2012 20:59

Varit på prao idag och det kommer jag vara imorgon också ;)

Hon som jag praoar hos sa att det var möjligt att det blev en lång dag imorgon med så minst 10 timmar ''O.O''

Så då har jag nog inte tid att blogga imorgon .__.

Men i alla fall så får jag ledigt på fredag ^-^

Så då blir det till att blogga :D

Men tills dess så får ni en superbra låt att lyssna på ^-^

Det är först nu som jag såg att hela hennes musik video ligger på youtube, och den är helt AMAZING ♥-♥

Så här får ni Supercell med låten Dearest ;)

Har nördat låten innan men nu när musikvideon kommit så nördar jag lite till ;)

Av Mami - 28 februari 2012 20:46

Älskar den!!! ♥-♥ :3

Beautiful!! <333

AMV
Av Mami - 28 februari 2012 20:34

Någon som vet var den här gifen kommer ifrån? :O Vad det är för anime serie liksom :/

 

Den här bjuder jag på för jag tyckte den var rätt kul xD 

 
Av Mami - 26 februari 2012 20:16

Bildkälla

Såna här kanske ni har sett någon gång.

Jag tänkte jag skulle förklara lite vad det är för er som kanske inte gjort det förut. Jag kommer beskriva det som jag själv lärde mig när jag var liten ^^

Oftast brukar dessa hänga utanför tempel. De brukar sälja såna här brickor vid templen och anledningen är att man skriver ned sina böner på dem. Det kan vara böner av olika slag och ofta är det önskingar om saker man vill ska ske.

Det är olika beroende vad det är för gud som platsen har anknytning till.

Jag har själv inte hängt upp någon själv någon gång men det ska jag så fort min handstil blir bättre xD

Av Mami - 26 februari 2012 20:06

Haha som rubriken säger så stämmer det xD

Jag trodde det inte men jag blev beroende av tumblr även fast jag inte trodde det :O

Men vet ni vad ?

Eftersom jag lackat med inspiration ett tag nu så har jag bestämt mig för att lägga upp saker som jag hittar på tumblr här :)

Så då kommer det komma lite olika grejer då och då ;)

Japp nu ska jag bara lägga upp något mer och sen måste jag tyvärr gå :(

Av Mami - 24 februari 2012 22:07

Har haft en ren mardrömsdag idag och jag vill inte skriva varför men jag ville bara att ni skulle veta detta så det är därför jag inte bloggat.

Av Mami - 23 februari 2012 20:56

Åhh jag bara älskar den här låten!!! Kya!!!

Hon har en sån himla bra röst <333

Av Mami - 22 februari 2012 22:27

Jag är väldigt trött nu ska jag säga!!!!!!

Jag har varit på den där praon från kl kvart över 8 i morse och så kom jag hem för en halvtimme sedan typ O.O

Jag orkar inte räkna hur många timmar det blivit men i alla fall så tänkte jag att jag skulle säga det. Så imorgon får jag vila hela dagen och då kan jag blogga mer om vad jag gjort idag ^-^

Men nu orkar jag inte skriva mer så:

GODNATT!!!!

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards