Mimmi-animelover♥

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Mami - 16 juni 2011 16:25

Idag har vi varit på Ghibli museet ;D

Det var jättespännande!! De visade hur man hade ritat karaktärerna och lite små animeringar ^^

Det var jättemånga konstiga rum och massor med föremål från olika filmer.

Sedan åkte och shoppade x)

Men innan vi gick på tåget så gick vi in på Starbucks och jag tog en Macha Frappuccino ;D

Den var supergod, men jag orkade inte dricka upp :(

Vi var på Takeshitadori street i Harajuku, Shibuya & Akihabara ;D

På Takeshitadori street hittade vi massor med kläder som var jättesnygga, men jag köpte inga :(

Sedan på Shibuya så köpte jag en CD. Jag kommer köpa fler men jag började med en ;D

Det var en Limited edition från bandet Versailles och det är deras senaste album, Holy Grail ;D

Vi åt sedan på en nudel-restaurang :) Det var också jättegott och alla var trevliga^^

På Akihabara kollade vi mest på spel och mobiler, men vi köpte inget där heller. Kanske kan man göra det på sista dagen för då ska vi stanna en dag i Tokyo innan vi åker.

  

Vi hörs imorgon

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards