Mimmi-animelover♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mami - 31 augusti 2011 20:38

Såg den här bilden och jag tänkte att jag bara måste lägga upp den :)

Haha..... men jag tycker faktiskt väldigt synd om katten.

 
Av Mami - 30 augusti 2011 20:48

Hittade en liten trailer på Studio Ghibli's näst film :)

Kokurikozaka kara studioghibli film 2011 anime 212x300 New Ghibli Movie: Kokuriko Zaka Kara (From Up on Poppy Hill)

Ledsen att jag inte bloggat förressten men jag har letat noter som in i bomben och det går trögt ska ni veta :(  ( hittar inte dem jag letar efter)

Men här får ni trailern :)

Av Mami - 28 augusti 2011 14:09

Japp det var därför jag inte hann att blogga :P

Det var en tävling i Forsbacka som jag var på ^-^

Det gick riktigt bra men det var bara jag i min klass så jag vann i alla fall.

Det är lite synd när man inte har några motstådare men som tur var spelade jag inte dåligt så jag kunde ta emot priset med gott samvete :)

Då var min förklaring gjord och nu ska jag blogga om lite annat :D

Av Mami - 26 augusti 2011 20:51

Såg de här gulliga Pikachu naglarna nyss så jag tar och lägger upp dem :)

Rilakkuma!! så fina :D

 Cupecakes! :)

 


Av Mami - 26 augusti 2011 20:32

Jag har inte bloggat på jätte änge känner jag nu :(

Det beror på några saker som jag helst inte vill ta upp här men jag kan väl bara säga att jag inte mått så bra inombords helt enkelt...

Men nu känner jag mig starkare för tillfället så då får jag se till att vara glad :)

Så jag vet inte vad mer jag ska göra av detta inlägget så då får det bli en helt underbar instrumental låt ^-^

Den är så himla vacker ^-^

Av Mami - 18 augusti 2011 20:27

Tja jag tänkte att jag skulle göra något med bloggen innan skolan började men det gick ju inte -.-''

Så jag gör det denna helgen som kommer :)

Men idag var väl en okej dag.... men jag är fortfarande så trött på Rådaskolan -.-

Det är ju ingen ording alls på allt.

Så jag har haft mina kompisar och min musik som räddning ;)

Är lite synd att ingen tycker om J-rock eller K-pop så mycket som jag gör :(

Ingen gillar det överhuvudtaget  :'(

Varför?!?!?!

Feel's so lonely...........

Men,men får klara mig i två år bara sen är det över ;)

Då drar jag till Japan!!! (♥♥♥önskar jag av hela mitt hjärta♥♥♥)

Jag vill studera där :)

Okej då var det nog om mig så nu lägger jag upp en låt ;)

Det får bli Girl's Generation med låten Gee♥

Känner mig på danshumör nu ;)

Av Mami - 16 augusti 2011 17:20

Tänkte att jag skulle göra om bloggen ^-^

Det kommer att ta sin tid men jag ska jobba på det ;)

Ska göra det på min andra blogg också så det kommer nog inte bli färdigt förrän imorrn -.-

Ni får en AMV också ;) Tycker om låten ^-^

 

(0=^.^=) Hejdå ♥

Av Mami - 15 augusti 2011 20:38

Här får ni nästa låt ;)

'Tja det var allt för mig idag ;D

Hejdå♥

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards