Mimmi-animelover♥

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Mami - 7 maj 2011 19:58

Yepp nu vet jag lite vad vi ska göra i Japan i år. Blir lite saker som vi tidigare redan har gjort men vi har med oss två andra tjejer som ska få se massa saker^^

Vi kommer vara i Tokyo, Kyoto, Hiroshima, Miyajima och Kagoshima♥

I Tokyo blir det väl mest att se på alla affärer och sen så skulle vi till Studio Ghibli museet. I Kyoto ska vi se på Kinkakuji & Ginkakuji. Här är bilder på dem:

   

Sen blir det Peace Memorial Museum i Hiroshima, se många vackra ställen på Miyajima & avslukta med några dagar i Kagoshima. Vulkanen Sakurajima ska vi också besöka och bada onsen nedanför vulkanen. Så här ser det ut:

 

Så det var lite kort om vad vi ska göra i Japan  

Av Mami - 7 maj 2011 19:12

Nu har jag lite svårt att hitta något som jag känner för att skriva om så det blir först de här bilderna  

      

Ska komma på något så fort som möjligt  

Av Mami - 7 maj 2011 09:42

    Nu har jag ändra om i min blogg ^^ Med en ny header och bakgrund och lite annat.

Hoppas ni tycker att det blev bra och om det kanske behövs ändra något så skriv gärna vad ni tycker.  

Nu hinner jag inte blogga mer för jag ska hem till dem i japanskagruppen och prata lite om resan till japan  


Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards