Mimmi-animelover♥

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Mami - 17 april 2011 19:23

Hellow :3

Inte så mycket att skriva om idag så jag tänkte skriva om serien Inuyasha som jag såg klart för ett tag sen. Jag läser mangan just nu och man märker hur episoderna följer mangan riktigt bra. Fast jag har inte kommit så långt än bara bok 11 än så länge. Men det tar tid eftersom jag är en sådan person som gillar att samla på böcker. Men i alla fall så tycker jag att serien är helt underbar och man vill ibland inte sluta se fast man håller på att somna ^-^ 

Den har både humor, spänning, romantik, äventyr och lite till. Det var den första animen jag började titta på men jag gjorde ett uppehåll innan jag såg på de sista final act episoderna. Men jag tycker jättemycket om serien och det är säkert många som också gör och något jag vill att ni ska se om ni inte sett den. Här kommer lite bilder..

        Lite blandat :3 ♥

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards