Mimmi-animelover♥

Alla inlägg den 1 april 2011

...

Av Mami - 1 april 2011 19:30

Idag har det varit läxförhör i NO. Det visade sig vara ganska enkelt, men jag hade nog inte klarat vissa frågor om jag inte hade läst på så mycket som jag gjorde. resten av dagen gick väl ganska snabbt. Nu när det är första april så lyckades många klasser lura deras lärare. En av dem blev utskälld av rektorn, men jag tror han insåg tillslut att det var ett skämt ; )

Jag har dock inte lurat någon idag. Faktiskt så har jag typ varit borta i mina tankar hela dagen. Jag tror jag oroade några av mina vänner, så förlåt mig. Kändes som jag tänkte på något viktigt men ändå känns det som jag inte tänkte alls, som om jag var tom eller nåt. Så den här bilden tror jag beskriver hur jag var idag.

 

Helt borta typ...

Bye♥

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards