Mimmi-animelover♥

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Mami - 18 april 2012 21:53

Hmmm jag har fortfarande ingen aning (.___.)

Jag börjar bli lite smått orolig O.O''

Det är så svårt att hitta någon bra >.<

Vill ju att det ska bli så bra som möjligt, för jag vill så gärna att den ska kunna vara med på Uppcon =D

Men då måste jag ju bestämma mig snart >.<

Det här är ett svårt val :S

Jag har funderat lite på Inu x Boku SS men jag är fortfarande osäker :/

Vad tror ni folk skule vilja se för amv på uppcon? :s

Tacksam för svar ^-^

Men det var allt från mig idag, hejdå <3333333  

Av Mami - 18 april 2012 21:05

Hejsan ^-^

Nu känner jag verkligen för att blogga regelbundet :D

Så det ska komma minst ett inlägg varje dag =)

Så tänkte att jag snabbt skulle sammanfatta dagen:

Idag så ar en trist skoldag (som vanligt xD)

Sen så följde Ina med mig hem och vi jobbade lite med våran engelska uppgift som typ är färdig nu :DD

Sen så såg vi på en massa videos och skrattade nästan ihjäl oss xD

Här är ett av klippen vi såg på:

Haha, dör typ av alla hans videos xD

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards