Mimmi-animelover♥

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Mami - 20 februari 2012 21:11

Förlåt så himla mycket för att jag inte bloggat :(

Men ska jag vara ärlig om anledningen så har jag suttit och spelat Elsword för det mesta av tiden xD

Jag är en liten spelnörd ja och ibland kan det gå lite över styr, hehe  

Men tja jag ska bättra mig :)

Tyvärr kan jag inte blogga mer idag men imorgon så ska jag fixa en massa inlägg ;)

Här får ni en liten video på spelet som jag spelar :)

Först visar dem öppningen till spelet och sen får man se hur det är när man spelar :) (eller op & gameplay som man annars säger)

 

Om det är någon som också spelar detta så lägg gärna till mig som vän ^-^

Mina karaktärer heter Minaryu & Risuka :)

Det var väl allt då så, hejdå ♥

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards