Mimmi-animelover♥

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Mami - 18 juli 2011 21:48

Hej igen :D

Jag hittade den här låten nu ^-^

Jag har hört den jättemånga gånger i Japan men jag har inte kunnat komma på vad den hette förut.

Men nu har jag det ;) Så här får ni Funky Monkey Babys låt som heter Soredemo Shinjiteru♥

Man blir allt på gott humör :D

Av Mami - 18 juli 2011 21:31

Japp en av anledningarna till att jag inte har hunnit blogga är ju för att vi satt och tittade på hela matchen när Japan mötte USA.

Vi satt hela tiden och hejade på Japan och varje gång de gjorde mål så tjoade och hurrade allihopa ;)

När de vann på straffarna så var det helt magiskt ^-^ (jag som inte ens brukar tycka att fotboll är så kul hade verkligen fel efter att jag sett på den matchen) 

Vi gjorde en flagga också :D (eller snarare jag gjorde det)

 

Det var väl allt jag hade att skriva i det här inlägget då :)

Jag lägger upp en bild på japans lag också såklart ^-^

  YAY!! Nu är de 1:a i världen ;D

Av Mami - 18 juli 2011 21:19

Ledsen att jag inte bloggat på två dar :(

Har inte hunnit för att jag gjort en massa saker som skulle bli en lång lista om jag skrev dem här, hehe.

Men det ska inte hända igen hoppas jag ^^

Ska börja greja med några fler inlägg nu ; )

ごめんね♥

Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards