Mimmi-animelover♥

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Mami - 26 mars 2011 20:00

Tjenare!

Jag hittade en cool visual kei aktig klänning typ. Jag hade kunnat köpa den om inte det berodde på en sak. Storleken i midjan var typ en cm för liten för mig och tack vare det sa min mamma blankt nej. Väldigt irriterande men smällar får man ta. Hade tänkt att man kunnat cosplaya i den också. Fast nu har jag kommit på en annan idé och det är att försöka designa om den och lära mig sy sånna kläder. Känner några som är duktiga på det så man kan ju få hjälp också. Har också hittat typ hur jag vill ha min frisyr men jag vet inte när jag ska ta och klippa mig bara. Får ta och skaffa mig lite kläder som jag skulle tycka passa till frisyren först. Om ni vet någonstans där man kan få tag på visual kei kläder så tipsa gärna!

 Klänningen som jag hittade♥


   Ungefär sån frisyr tänker jag mig ;)


Presentation


Heey
Jag heter Mami och som älskar manga och anime.
Jag är född 1997 i maj.
Mina intressen är att spela piano, golf, pingis och nu har jag börjat spela gitarr så jag har rätt mycket på gång.
Jag bor med mina föräldrar och min lillebror.

Translate

Musik

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Få mer besökare

 


Ovido - Quiz & Flashcards